Coola b-b-b-b-rudar!

Good morning!

Sovit gott? Det har jag, förutom att jag vaknade till lite för mycket tidigt imorse när jag var tvungen att kasta ut Simon från sängen. Han var makalös! Tror han måste ha varit hur supertrött som helst. Han kom iväg iallafall och jag lyckades somna om, så vad är problemet? Hehe.

Sitter här med en kopp te och rostade mackor och deppar över min hals. Ja, jag har ont i halsen. Har känt nu i några dagar att det är påväg och nu känns det riktigt ordetnligt. Bara jag inte blir sjuk!!! Jag vill verkligen inte det. Känns som att det var alldeles nyss som jag var genomförkyld ju.

Trots min onda hals och trots att jag helst vill ligga i sängen hela dagen så ska jag snart sätta mig i bilen och åka till skolan.
Vi börjar inte förrän strax efter 11 egentligen, men jag och min bästa vän ska åka tidigare och jobba med vårt grymma projekarbete. Visst är vi duktiga? Jag tycker att vi är grymt jävla duktiga! Och vårt projektarbete kommer att bli hur coolt som helst när det blir klart! Vi är ett riktigt bra team mest hela tiden, jag och Jessika. Vi gör i stort sätt allt tillsammans och det dyker aldrig upp några konflikter eller sura miner. Vi skrattar oss igenom allting och gör vårt bästa med hjälp av varandra och det ger tamifan alltid så goda resultat! Tillsammans är vi verkligen oslagbara, om jag får säga det själv!








Nejni, nu blir det inga fler bilder! Tiden tickar iväg, måste åka.
Höööööööööörs!!


du är bäst min lilla meskedunk!

2010-12-02 // 08:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback