En av världens bästa fredagar

Åååååh, vilken härlig dag vi har haft, jag och min älskade systerdotter. Det var länge sedan jag hade en sån här mysig dag som jag har haft idag. Det hela började med att lilltjejen gapskrattade och slängde sig i min famn när jag kom och hämtade henne på dagis. Hon pussade och kramade på mig hur mycket som helst innan vi kom ut i bilen. Vad har vi gjort idag då? Varit i affären, bakat sockerkaka, lekt med dockor, målat, lekt i lekparken, dansat till bra musik, tittat på tv, ätit glass, lagat mat och kramats. Både jag och Freja har skrattat oss igenom den här dagen och jag hoppas att vi snart får en sån här kvalitetsdag igen, det vore toppen!










Härligt att se, man blir glad <3

2010-11-06 // 12:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback