En heldag i Linköping

Godkväll. Hur står det till? Jag själv är totalt jäkla svintrött och ska alldeles strax gå och sova. Jag och Simon har varit i Linköping hela dagen och shoppat. Vi åkte så att vi var på IKEA redan när dom öppnade, och efter fyra timmar inne i varuhuset så kom vi ut nästan 9000 kronor fattigare, hehe. Men satan alltså, vad fint vi kommer att få det. Jag vet att jag har sagt det förut, men ärligt alltså... Och nu har jag ÄNTLGEN fått min vita soffa och två mysiga fotöljer till. Jag är alldeles kär i dom!! Nu är det dags för målarna att komma hit och tapetsera om åt oss tycker jag allt, så att man kan börja spika upp tavlor och annat fint på väggarna.

Efter IKEA åkte vi till lite inredningsbutiker och inredningstokig som jag är, så kunde jag inte låta bli att shoppa lite där också, hihi. Man lever bara en gång, och då ska man fan se till och leva med. Eller hur? Trots att jag som bilförare råkade köra vilse när vi skulle hem (haha, fråga inte hur jag lyckades!!!) och trots att jag är sjukt trött i både kroppen och huvudet så måste jag säga att jag och min kille har haft en jättemysig och härlig dag idag tillsammans! Vi har planerat hur vårt hem ska se ut tillsammans, skrattat, pussats och kramats, hållt i handen och ja... bara njutit av livet ihop. Asmysigt! Jag älskar verkligen min prins!!



Två bilder från idag då vi åt frukost på IKEA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback