Foodtime

Har precis kommit hem och in i värmen efter att ha varit ute på en långpromenad tillsammans med Therese och Freja. Det blev lite för kallt om öronen, men det var ändå hur trevligt som helst. Nästa gång är det inte bara Freja som har en varm och gosig mössa på huvudet, utan även vi stora barn. Så det så!

Nu sitter jag här och slänger i mig ris och korvstroganoff. Till det dricker jag kall julmust och det är hur gott som helst. Men titta, idag har jag faktskt tagit mig tid och ork att fixa rivna morötter till maten. Det är inte varje dag inte. Tycker nämligen att det är så besvärligt och onödigt att plocka fram extra saker och börja skära grönsaker när det bara blir mer disk och jag redan tycker att det är jobbigt nog som det är. Men idag, ja, då lyxade jag till det ordentligt. Haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback