Förvara dina smycken vackert

Jag tänker inte börja det här inlägget med och ursäkta mig inför er (vilka ni nu är?) bara för att jag inte har varit lika aktiv som jag brukar, nu på ett tag. Jag menar, jag väljer väl själv när jag vill skriva blogg. Eller hur? Det här är min blogg, inte eran. Och personligen så tycker jag att det lyser igenom inläggen och märks klart och tydligt om bloggaren skriver bara för att. Det blir ju liksom inget intressant då. Det är ju mycket roligare om inläggen är genomtänkta, både för den som skriver och för dom som läser.

Men vad har hänt sen sist då? Massor vill jag lova! Kan väl dra en lång historia kort: Jag är så jävla lycklig och jag är så tacksam för att allt har blivit som det har blivit. Jag har än en gång fått bevisat vilka som är riktiga vänner och vilka som ska sorteras bort. Jag har tillsammans med min pojkvän fått tag i en jättefin lägenhet som vi numera bor i och det kommer att bli superfint hemma hos oss när allt är klart. Nu är det ju lov också, och under mitt absoluta sista höstlov så går jag runt här hemma och målar, plockar iordning, inreder och har det toppen. Jag är nöjd med livet helt enkelt!

Innan jag ska gå och fortsätta måla i våra garderober så vill jag bara visa någonting vackert för er. Kommer ni ihåg våningsfatet som jag nätshoppade? Jag har plockat upp det nu och lagt mina favoritsmycken på det. Våningsfatet kostar 350 kronor på jotex.se. Jag är verkligen jättenöjd med det här. Det blev så fint! Håller ni inte med?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback