Jag vill vara pepparkaksbrun

God kväll nyfikna bloggläsare. Hur står det till? Vad vill ni veta? Att det är snöstorm och pisskallt utomhus har väl ingen missat så det behöver jag väl ändå inte skriva så mycket om!? Antar att 89292927 andra har gjort det på sina bloggar idag, så jag skiter i det helt och hållet.

Däremot så måste jag bara få kläcka ur mig att jag saknar sommaren och min pepparkaksbruna kropp. Fan, vill ju knappt duscha längre. Så fort jag ställer mig i duschen så mår jag dåligt och blir illamående då jag är lika kritvit som de vitmålade väggarna. Ärligt alltså, jag överdriver inte. Det är sant. Jag tycker att det är så snuskigt tråkigt att vara svenne ibland, och speciellt på vintern.  TAKE ME BACK TO THE SUMMER!!!!! Jag bill vara brun och fräsch!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback