Målarn'

Gud vad min älskling kommer att bli stolt över mig när han kommer hem! Jag har nämligen agerat målare under hela min lediga dag och nu vill jag lova att jag har hunnit med massor. Det börjar verkligen ta sig - Sängen är snart färdigmålad och sedan har jag börjat med lite prudnadssaker och även skostället. Det blir så snyggt verkligen (synd jag inte tagit "förebilder" kom jag på!) och i det här fallet så tror jag att det är målarens förtjänst att det blir sådär extra supersnyggt, haha. Tror inte ni?

Tänk vad glad min älskling kommer att bli. För det första så slipper han att ta itu med allt detta när han kommer hem från jobbet, och för det andra så lär han bli stolt över mig som är så duktig som tar saken i egna händer.

Vem vet, det kanske är något jag ska satsa på, det här med målaryrket? Det skulle nog passa mig!!


Inte sant?

Dags att fortsätta, det är ju fan kul att måla. Men ack så jobbigt det är. Det känns i kroppen vill jag lova. Min rygg skriker, men envis som jag är så skiter jag i det. Här ska målas!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback