Måndag... igen!

God morgon på er. Jag är ledig idag så jag låg och drog mig läääänge i sängen innan jag gick upp. Det är jätteskönt med sådana här mornar, men jag saknar Simon som är på jobbet...

Min helg har varit toppen, men ack så fort den gick! I fredags så hade jag praktik men det blev en kort dag och under mestadels av tiden så tog vi hand om varandra, jag och min handledare. Jag permanentade och klippte henne och hon tog några tag med saxen i mitt slitna hår och kapade av en bit. Nu känns det mycket fräschare igen! På kvällen blev det fredagsmys med min älskling och det var toppen.

I lördags så höll vi på i lägenheten och som jag har sagt tidigare så går det hela tiden sakta men säkert framåt och det blir såååå fint. Vi båda två är så nöjda! När vi har gjort någonting nytt och jag blir sådär supernöjd så slutar det med att jag tar "omvägar" bara för att gå förbi och titta på det, haha. På kvällen tog vi min pärla och åkte hem till pappsen och Anne-Elise. Där käkade vi god mat, bastade, myste framför tv;n med godis och chips och bara va, det var jättemysigt.

Och så kom söndagen. Jag och mitt hjärtegull sov ut ritkigt länge och det hör ju verkligen söndagar till tycker jag, hihi. Sedan så fixade vi lite till här hemma. Eftermiddagen spenderades med Hanna. Vi åkte till ICA och handlade Ben&Jerry-glass som alla tjatar om är så goda. Varken jag eller Hanna har käkat en sådan innan. Men tja..... Jag vet inte ritkigt vad jag ska säga om den... Är den så mycket godare än någon annan glass? Vad säger du Hanna?



Oj, vilken lång text det blev... Nu måste jag sluta upp med det här och återgå till verkligheten och alla "måsten". Sitter här i sängen och äter frukost samtidigt som jag nu ska betala lite räkningar. Det är så smidigt med Internetbank alltså, jag vet inte vad jag skulle göra utan den. Eller rättare sagt, jag vet inte hur jag gjorde innan jag skaffade en?!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback