Mår dåligt av mitt eget skit

Usch, fy och blä. Jag mår dåligt när jag klickar upp min blogg då den är så sjuuuukt ointressant och mesig. Var har mitt enorma bloggintresse tagit vägen? Det är som bortblåst. Mycket beror fan på er ska ni veta. Ni är hur många som helst men ingen tar kommandot och öppnar käften utan ni är likadana allihopa - Tysta som små möss och allmänt astråkiga. Hur kul är det på en skala? Här är det bara jag som yttrar mig och skriver, men jag får ingen respons för någonting... Vad vill ni då egentligen?

Tar ni tag i detta så gör jag.
It's a deal. Right?


» haha

om man skriver om tråkiga grejer på sin blogg får man antingen tråkiga kommentarer eller ingen respons på något sätt! testa och skriv om något kul innan du går på dina läser, det drabbar ju som sagt bara dig!

2010-11-17 // 16:08:50
» haha

om man skriver om tråkiga grejer på sin blogg får man antingen tråkiga kommentarer eller ingen respons på något sätt! testa och skriv om något kul innan du går på dina läser, det drabbar ju som sagt bara dig!

2010-11-17 // 16:12:32

jag vill se bilder på erat nya boende :)

2010-11-17 // 16:50:12

tycker din blogg är bra, men vill se videoinlägg igen :D

2010-11-17 // 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback