Om man är positiv som fan, så går allting bra

Är det någon som håller med mig om att dagarna och veckorna går snuskigt fort? Redan torsdag imorgon, sedan helg... Det som nyss var helg!! På tisdag nästa vecka firar jag och min älskling 5 år tillsammans. Fem år?! Hur har det kunnat gått så fort? Helt sinnessjukt.

Dagarna springer på somsagt men dom är fyllda med härligheter och glädje. Har bland annat haft Jessika här hos mig sen i måndags och ni kan ju bara tänka er..... Jag och Jessika tillsammans i 1½ dygn.... Ja, det VAR galet! ;) Mer än så säger jag inte, det får helt enkelt stanna mellan oss. En ledtråd är att vi har skrattat tills fisarna ploppat ur...... Haha!!

Slutade tidigt i skolan idag, astidigt. Hade ett prov på morgonen och sedan var det bara att åka hem igen. Nu på eftermiddagen har jag haft Hanna här hos mig och det var inte helt fel det heller. Hade saknat henne jättemycket då det var alldeles för länge sedan sist.

Nu däremot, är jag alldeles ensam. Simon är iväg och tränar (han har börjat igen, vilket jag med borde, suck....) och jag springer i tvättstugan och har det..... skoj. Eller okej, nu överdrev jag. Skojjsigt är det väl kanske inte, men jag är go' och gla' och då funkar fan det mesta! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback