STORT GRATTIS

Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva ut i hundrade år. Ja visst ska du leva, ja visst ska du leva, ja visst ska du leva ut i hundrade ååååååååååååår.

Det är ingen vanlig dag, nej det är Jessikas födelseag! Hurra hurra hurrrrrraaaaaaaaaaaaaa


Grattis på din 18 årsdag min älskade vän. Äntligen 18 barre! Nu kan vi leva loppan tillsammans ute på krogarna. Det kan ju inte bli bättre! Jag hoppas av hela mitt hjärta att du har en toppendag och att du och ditt grymma innebandylag tar hem segern från Stockholm nu!! Och när du kommer hem ikväll hoppas jag innerligt att du får dig en härlig och onykter kväll i Linköping! Njuuuuuuuuuut av livet och av friheten. Jag älskar dig och skänker dig massor med kärlek, pussar, grattiskramar och positiva tankar.


En bild från min lyckade 18års-fest i augusti månad


ååwh håhåhåååå, de där hade jag itne sätt :) Tack älskling! (L)

2010-11-20 // 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback