Underbar middag

Igår så var det en av dom bästa dagarna på året - Det var min och min älsklings dag. Jag kan såhär "dagen efter" fortfarande inte förstå att det är FEM år sedan killen i mitt liv fångade hela mitt hjärta. Det har gått så fort.

En sak är säker och det är att jag blir kärare och kärare för varje dag som går
. Jag kan inte tänka mig ett liv utan Simon utan det är han som jag vill dela allting med och det är hans hand jag vill krama hårt när jag känner mig ensam och behöver tröst. Det är han och ingen annan för mig ♥

Gårdagen, 23 november 2010, var hur underbar som helst! Vi firade och myste från när han kom hem från jobbet till klockan passerade midnatt. Jag ville verkligen inte att vår dag skulle ta slut. Jag njöt varje sekund, minut... Det var så härligt att tänka tillbaka på hur våra liv förändrades för fem år sedan och hur vi har det idag. För inte kunde vi drömma om att vi skulle bo tillsammans, ha världens finaste lägehet, gå runt och prata bebisspråk med varandra, "smågnabba" om vem som ska börja massera och vem som ska vara tvåa, hehe!!

Överraskade min darling med en trerättersmiddag igår. Vi båda två blev väldigt överglada när vi insåg hur gott allting smakade. Vill självklart därför tipsa er om min underbara meny som jag fixade ihop igår på förmiddagen:

Visst låter det gott? Vill ni ha recepten?


Mer än såhär säger jag inte om gårdagen. Jag vill behålla den för oss. En sak till bara: Jag älskar dig Simon Karlsson, av hela mitt hjärta. Och jag vill aldrig på något sätt förlora dig. Du är min prins, min livskamrat och bästa vän. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har! ♥







Några av alla 9389489839898393 bilder på oss :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback