Vackra stunder i vårt liv

God morgon! Sovit gott? Det har jag gjort. Har inte drömt några konstigheter och inte vaknat av att jag legat oskönt, utan den här nattssömnen har varit toppen! Jag är pigg och gla' och det passar ju utmärkt eftersom att jag ska hämta min älskade systerdotter på dagis mitt på dagen idag. Vi ska hem hit och leka, baka och busa på eftermiddagen, jag och lilla Freja. Ska bli så himla mysigt!

Börjar självklart dagen med en ordentlig frukost
, och idag "inviger" (hehe, kan man säga så?) jag mitt te som jag fick av Pontus och Jennifer när jag fyllde år. Vet att jag borde ha öppnat och smakat det för länge sen, men jag ville vänta till vår nya lägenhet innan jag smakade det. Vet inte varför jag kände så egentligen, men det är vad jag har känt.

Te't heter "Vackra stunder i vårt liv" och det smakade gudomligt gott. Det här ska jag bjuda på när min älskade mamma kommer hit på myskväll, eller när jag och en fin vän är frusna på kvällskvisten, eller när jag och min pojkvän sitter framför tv;n och myser i soffan med kvällsmackor, just för att det heter som det gör, hehe.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback