Väntar med spänning...

... På det färiga resultatet! Målarna är i full gång, nu är de klara med förarbetet och nu är det dags at sätta upp själva tapeten.... tror jag. De är hur som helst asduktiga och trevliga. De står med en radio som är full med målarfärg och annat skit, och lyssnar på P4 (eller nått, haha) och har hög volym på samtidigt som de arbetar. Jag har fått för mig, nu under dessa timmar, att målare är ena riktiga skönare! Det är så coolt att se att en av dom som är här är en ung tjej (jag känner igen henne, hon är bara något år äldre än mig) och först blev jag så förvånad. Man föreställer sig (iallafall jag) att målare ska vara snygga killar. Men icke sa nicke. Här hemma är det en äldre farbror och en ung tjej, känns ascoolt! Och dom verkar teama rätt så bra tillsammans, vilket alltid glädjer en.





Kan ni gissa vad det blir för färg på tapeterna? Hihi


» Mamma

Det blir väl vita med rosa hjärtan på :-)

Kram

2010-11-18 // 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback