26:e oktober 2010

Hej världen! Vad gör ni? Själv sitter jag i sängen med datorn i knät och äter risgrynsgröt till frukost. Ni vet sådan där risgrynsgröt som man kan köpa på tub/korv. Det är ju klockrent att äta det med kanel och socker och UTAN mjölk. Jag åt ofta det här när jag var liten och bodde hemma, men nu var det ett bra tag sen sist så idag är det extra gott!

Ni ska veta att jag faktiskt försökte mobilblogga några gånger igår,
men av någon anledning så gick det inte (?!) Konstigt.. Det brukar ju alltid gå annars. Hur som helst så var det inget superviktigt som jag ville förmedla, mer än att jag satt och åt kinapuffar och kollade på Biggest looser Sverige i min ensamhet, haha.

Börjar inte förrän 13:20 idag i skolan, SKÖNT! Dock så vaknade jag betydligt mycket tidigare än vad min väckarklocka var inställd på... Men vad gör det? Är man pigg och gla' så är man.

Från en sak till en helt annan....

Jag är jättesugen på att spela bowling!!


» Mamma

Det heter Tomtegröt, ja det gjorde det i alla fall när du bodde hemma ;)

Kram

2010-10-26 // 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback