600 kronor fattigare...

... Men två prydnadssaker till nya lägenheten, rikare!!

På senare tid har jag helt och håller prioriterat bort kläder, skor, smink, hårvårsprodukter, ansiktscremer och allt sånt där. Istället har jag lagt pengar och tid åt vår nya lägenhet som vi flyttar till i slutet av månaden. Det är verligen SÅ mycket roligare, och SÅ mycket viktigare just nu känner jag! Jag har  en bild i mitt huvud på hur jag vill att allt ska se ut hemma hos oss när det är klart, därför känns det mest naturligt att lägga lite krut på det istället för att köpa nya kläder när jag redan har alldeles för mycket då det inte får plats i mina garderober utan att jag får förvara en hel del i källaren.

Dessa två romantiska och söta prylar klickade jag precis hem. Om 6 dagar kommer dom hem till mig och jag hoppas att dom båda uppfyller mina förväntningar. För gör dom det, ja, då kan det inte bli annat än perfekt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback