Det ger sig inte

God dag på er. Hur står det till? Med mig är det lika förjävligt som det var igår när jag skrev, om inte värre!! Hela min gårdag såg likadan ut - Jag låg i sängen och hostade, grät på grund av smärtan i bröstet, suckade lika djupt varje gång jag var tvungnen att resa mig upp för att gå ut till köket och koka te, kallsvettades och bytte underkläder flera gånger, orkade inte prata, hade ingen matlust, var nära till gråt....... Behöver jag fortsätta?

Idag mår jag likadant. Har haft en förjävlig natt som jag sent kommer att glömma. Hade för det första 39 graders feber igårkväll och inatt. Låg och panikhostade fram till 03:45, sedan så somnade jag nog. Men tiden fram tills dess var tuff, för i nästan 6 timmar låg jag och led och bara grät för att jag hade så ont. Vet inte HUR många gånger jag var uppe och drack både te och vatten, bara för att jag trodde det skulle hjälpa... Usch!! =(


Här är i början av sommaren, sist jag var sjuk...


Stackare! Jag vet precis hur du känner dig, du har fått mitt.... :-( Jag hade ju också 39 graders feber, vilket jag aldrig har haft någonsin. Fick sitta uppe o sova, då det inte gick att ligga ner. Meeeeen, det går över, nu mår jag prima! :-) KRAM

2010-10-12 // 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback