Idag har vi...

... Firat vår älskade vän, Cathrine, som numera är hela 18 bast. Jag och Jessika överraskade henne rejält genom att åka till skolan hon befann sig på och hade make-up medan vi (jag och Jessika alltså) inte började vår lektion på Hagaskolan förrän 13:20. Meningen var alltså, som vanligt på tisdagar, att vi inte skulle ha setts alls eftersom att vi har olika individuella val då tisdagarna bara bjuder på en lektion. Men nu när jag har både körkort och bil så kan man planera lite annorlunda, och det var exakt vad vi gjorde - Vi åkte och överraskade vår fina vän!

Hon blev glad, vi blev glada och allt var som vanligt fast lite "extra allt" som man så fint kan säga, hihi. Jag och Jessika gav världens bästa present som vi är övertygade om att hon kommer bli väldigt nöjd med hon också.... ;)

Jag, Jessika, Cattis och Sandra drog ner på stan och tog en fika bara för att hylla och fira. Det var asmysigt! Jag tog en chokladboll och en Coca cola, mumsigt som fan.

GRATTIS IGEN GUMMAN!!! HOPPAS DU FÅR EN FORTSATT BRA FÖELSEDAAAAAAAAAAAAAAG. PUSS & KRAM ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback