I'm so happy

Jag älskar att vara jag, jag älskar mitt liv och jag är helt kär i livet. Allt är som det ska vara, om inte SÅÅÅ mycket bättre! Jag har ännu en gång fått det bevisat för mig - Sanningen kommer alltid fram, förr eller senare. Jag är så jävla tacksam för det och jag känner bara "YES, äntligen!!"

Flytten blev framskjuten och jag fick reda på det i all hast när jag kom hem i ondsagskväll. Kan ju meddela att vi flyttade redan igår och jag sitter nu alltså i vår nya underbara lägenget och bloggar, hihi. Det känns toppen! Vi kommer att trovas så himla bra här, jag och min boyfriend. När allt är klart så kommer det här att vara världens mysigaste hem, det kan jag lova er.

Är alldeles slut i kroppen. Ryggen värker som satan efter gårdagen, men what a fuck, man är ju king! Imorgon ringer klockan tidigt och då är det bara på't igen som gäller. Pappsen min flyttar ju också.... Det är mycket nu, hehe. Men det går bra nu, kompis det går bra nu :)


» Mamma

Grattis, njut gott av segern!

Du var jätte duktig.

Kram Mamma <3

2010-10-29 // 14:46:58

Är det vad jag tror att det är, så säger jag också grattis :D

2010-11-03 // 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback