Kan en bok födas med fötter?!

Snart kommer jag att få världens jävla utbrott. Vill ni veta varför? Ja okej...

Vi på Kungsgårdsgymnasiet i Norrköping har studiedagar både idag och imorgon (vilket för övrigt är hur jävla nice som helst då jag kunde sova till klockan tolv i morse, hihi!) och jag tänkte faktiskt utnyttja det genom att plugga religon idag då vi har ett ganska så stor prov på torsdag nästa vecka och just nu känns det som att jag har noll koll. Tror ni, att jag hittar boken då?! Nej, såklart inte. Jag har letat överallt i snart två timmar. Jag gick till och med ut i bilen och tittade under sätena men den är ingenstans!!

Jag vet inte hur jag ska göra nu! Jag har inte ens någon aning om var den är. Jag är iallafall 100% säker på att den inte ligger i skåpet i skolan, för det har jag inte använt sen vi började trean. Frågan är nu var i helvete den är någonstans? Den måste garanterat ha sprungit iväg på sina egna ben och gömt sig, för jag har ingen som helst chans att hitta den!! Hur ska jag göra nu då....? Jag kommer inte att vara i skolan förrän på måndag och då är det ju liiiiite sent att börja plugga! Åh åh åh åh åh åh åh, vad trött jag blir på det här!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback