Mamma-och-dotter-mys

Är hos mamma ikväll och det är hur mysigt som helst. Vi har lekt med världens bästa Freja (min fina systerdotter) men nu har hont åkt hem och vi ska fortsätta kvällen med tvtittande och myspys i soffan med tända ljus. Det är alltid så himla mysigt att vara hemma hos mamma, jag älskar att vara här. Saknar tiderna då jag fortfarande bodde hemma på sätt och vis, mamma är liksom en människa som jag behöver varje dag. Hon är bäst, bäst, bäst!!

På tal om mamma, jag har tvingat henne att se på Paradise Hotel med mig som börjar nu!! Haha, hur lyckades jag med det?! Med lite flyt så ;)


» Mamma

Jag tittade INTE på Paradise Hotel!!! :)

Kram <3

2010-10-29 // 14:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback