Oktober

God kväll och hej på er alla som läser detta! Har ni undrat var jag har hållt hus? Saknat mig kanske? Synd för er i så fall, jag har nämligen haft det asskönt utan "er" i några dagar!! På den senaste tiden har jag nämligen bloggat flera gånger om dagen bara för att jag känt mig tvungen och skyldig till detta och det är verkligen så jävla fel! Jag är inte tvingad eller skylig en enda jävel att gå in och skriva här varje dag! Eller hur? Jag måste fortsätta med och blogga för min egna skull och ingen annans!! Det betyder att jag skriver när jag vill och inte när jag känner att jag måste!

Är allt bra med er? Med mig är det som vanligt bara bra. Jag är inte den som klagar i första hand utan jag tar mig igenom dagarna med ett leende på läpparna trots att jag innerst inne är lite deppig över att kvällarna är så mörka, dagstemperaturen är så låg, vindarna är kalla och oktober månad är här! Fan hörreni, snart är det jul!

Har tillsammans med pojkvännen färgat hår såhär på kvällskvisten. Jag är numera SVARTHÅRIG!!! Var väl lite för modig när jag stod och valde färg tidigare idag, märker jag nu... Men what a fuck - En skönhet passar i allt!! ;) Det är dock inte så lätt att hålla på och färga hemma, och dessutom inte på sig själv. Tur jag har en pojkvän som är lätt att tvinga till saker! Trots att det blev lite fläckar här och var, alltifrån i ansiktet till ryggen, så blev det jämnt och ordentligt i håret, och det är definitivt ett stort plus. Han är bra han, min grabb!!


Insåg att mina armhålor var lika håriga som ett mansarsle, därav mina
fina (skitfula?) symboler. HAHA!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback