Paket

God kväll. Mitt tillstånd just nu är lite liiite lite bättre än vad det var när jag vaknade i morse. Kanske är denna förbaskade förkylning påväg åt rätt håll? Känns som det ändå *peppar peppar*, men man vet aldrig - det vänder fort det här eländet!!

Har legat och tagit det lugnt hela dagen, precis som igår, och dagen innan det, och dagen innan det.... Det är så tråkigt som det låter kan jag garantera er. Fyfan alltså! Skulle nästan kunna göra vad som helst för att bli av med den här jäkla skiten.

Över till någonting roligare - Jag fick hem ett paket idag!! Det är från Jotex, vad det var i får ni se imorgon. Nu ska jag läsa lite bloggar och fortsätta dricka mitt te i hopp om att bli frisk.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback