Rethosta, halsont, nästäppa och feber...

Usch och fy!! Ligger här nästan halvdöd i sängen och orkar så gott som inte göra ett piss. Jag hatar att vara sjuk!! Man blir verkligen som en helt annan människa, iallafall jag. Jag orkar knappt ens tilltala folk när jag mår såhär, orkar knappt gå ut till köket och koka te.

Envis som jag är så har jag inte besökt Apoteket förrän idag, trots att jag har gått med rethostan i stort sätt hela helgen. Jag har tänkt "Äh, det går över" och "Det räcker med te". Inatt fick jag dock sota för det... Jag har väl sovit, sammanlagt...... 2 timmar skulle jag tippa på. Ett tag var jag faktiskt rädd, på riktigt, att jag skulle hosta upp lungorna!

Jag hade verkligen planerat att gå till skolan idag. Ja, min plan var nämligen att "sova bort" hostan och värken i halsen, så strax efter 21-tiden så la jag mig i sängen, färdig för natten. Dock så fungerade ju inte min plan så bra. När klockan väl ringe 06:10 i morse så stod jag på toaletten och spottade/hostade upp gulgrönt slem med världens jävla huvudvärk efter världens mest jobbigaste natt. Tack vare alla hostattacker så har jag så sjukt ont i bröstet att jag knappt vill andas.

Fyfan vad jag klagar, men ja... Det är såhär jag mår =(


Nu har jag somsagt varit på apoteket, så nu hoppas jag innerligt
att jag blir bättre inom en snar framtid!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback