ROSES

Nu ska jag försöka sova trots att grannjäveln (ooops, får man säga så utan att låta knäpp!?) har tvn igång med hög volym samtidigt som hon pratar skriker i telefonen. Asirriterande! Jag vill ha det tyst, lugnt och skönt när jag ska sova! Klockan är ju för fan snart tolv, vad är det som hon inte fattar? Hm...

Imorgon ringer klockan, dock inte utav den gamla vanliga anlednigen att jag ska till skolan eller något liknande. Utan imorgon ringer den tack vare att jag och min älskade mamma ska till Linköping och IKEA. Ska bli så himla mysigt att ha en mamma-och-dotter-dag precis hela dagen imorgon! Vid sådana här tillfällen, när man ska göra någonting kul, så längtar man ju nästan lite tills väckarklockan ringer jämfört med vad man gör i vanliga fall, hehe.

På tal om mamma... Jag fick jättefina rosor av henne i torsdags när jag åkte dit och hälsade på med bilen. Riktigt gulligt av henne! Jag verkligen ÄLSKAR rosor, det är någonting speciellt med dom. Någon som håller med?




Nehepp, om man skulle försöka sova nu då, trots det irriterande ljuden från grannen. Ska testa med och ta tre djupa andetag, hålla om min pojkvän som har somnat med kläderna på sig och drömma om allt roligt som jag ska shoppa imorgon!!! Låter som en bra idè ju.

Sov sött alla sötkorvar!
Vi hörs imorgon.
Kram och puss!!


» Mamma

Tack för en jätte trevlig och rolig dag, många goa o härliga skratt.



Kram <3

2010-10-03 // 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback