Thursday

Shit vad jag har blivit dålig på att blogga.
Tror närmare bestämt att jag har bloggtorka,
inget att skriva om helt enkelt.
Inspirera mig!! Vad vill ni veta? Vad vill ni att jag skriver om?

Är astrött.
Ledig imorgon iallafall, GÖTT.

Nu ska det lagas käk.
Både jag och killen är hungriga.
Blir korvstroganoff och pasta idag.
Funkar.

Mer då?
Jag drömmer om att befinna mig i ett annat land,
på en plats där det är 30 grader varmt och strålande sol.
Ja, tänk er att gå på stranden med en kall cola i handen
och någon man älskar bredvid sig.

Ta mig till ett paradis.
Jag vill ha semester.

Är trött på mörka kvällar, låga temperaturer och flera
lager med kläder. I hate it. I really do.

Matlagning vare ja'
Tack för mig.
HEJ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback