Två nya pjux

Jag har glömt berätta att jag och mamma hade världens mysigaste, roligaste och underbaraste dag i Linköping igår. Eller glömt och glömt, jag har inte haft lust att sitta här inne på bloggen, hehe.

Hur som helst så hade vi en riktig toppendag! Vi tog min röda pärla och besökte Ikea samt lite skoaffärer. Fick med mig en hel del nytt hem till vår nya lägenhet och jag längtar så sjukt mycket tills jag får göra iordning med allt. Ska bli så kul!

Hittade två par nya höstskor som jag blev helt kär i. Jag kunde inte motstå dom då dom var så snygga, bekväma och prisvärda. Håller ni inte med mig?








» hanna

håller absolut med, har faktiskt på mig de översta skorna nu ;) hoppas allt är bra med dig! :)

2010-10-13 // 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback