-



1. Vad är ditt mellan-namn? Maria Isabell

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Äh, Jenny klär ju mig. Inte sant?

3. Är du i ett förhållande nu? Jajamen

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Snart 5 underbara år ♥

5. Vem var du tillsammans med sist? Innan Simon? Haha, det var ju Emil!!

6. Får man fråga varför det tog slut? I didn't like him...

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja, det kan man väl lugnt påstå :)

8. Vem vet mest om dig? Simon, mamma och pappa

9. Vad gör du på fredagskvällar? Myser med pojkvännen, umgås med kompisar eller festar

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Oj, har sett så många bra.. Kan tyvärr inte välja!

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full? Jag har aldrig ens smakat alkohol ;)

13. Har du testat droger? OH MY!!! Never in my life. Jag är bättre än så!

14. Röker du? Nej, fy

15. Snusar du? Nej, det är något av det äckligaste jag vet - Snusare.

16. Saknar du någon just nu? Ja

17. Hur mår du idag? Måste jag svara på det? Jag tror ni vet...

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Just nu, 100 känns det som. I vanliga fall, 1.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Haha, såhär skrev jag i min blogg för exakt ett år sedan:


Jag hade alltså min absoluta första körlektion för exakt ett år sedan, tufft! :D

20. Bästa minnet från sommaren? Oj oj oj, det har jag också alldeles för många för att kunna välja ett enda. Jag hade en jättebra sommar och längtrar så sjukt mycket till nästa!

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Grekland

22. När var du där? En vecka i maj tillsammans med älsklingen min ♥





♥ Vill tillbaka ♥

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Jag föredrar Simon och ingen annan

27. Ser du fram emot någonting just nu? STUDENTEN!!!!!! Räknar ner varje dag

28. Sköter du skolan? Ja

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Kan dom inte i huvudet, men dom var helt OK.

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Har fått det på många prov, tro det eller ej

32. Har du fått ig på ett prov? Ja, en gång

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Haha nej!

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Barndomen, eller ja iofs... Allt har sin charm

36. Vilken va den värsta tiden då? Då mina föräldrar skilde sig och/eller då jag låg på sjukhuset och svävade mellan liv och död

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Jättedåligt? Dåligt har jag mått, men det har väl alla?

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej

39. Har du haft sömnproblem? Lite svagt sådär

40. Hur ofta gråter du? Det är olika

41. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter, tröstäter...

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Simon

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, fy.

44. Vilken klass går du i nu? HVFR3B

45. Vilken skola? Kungsgårdsgymnasiet i Norrköping

46. Har du varit otrogen någon gång? Ja, dumt va?

47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja, tyvärr.

48. Är du stolt över dig själv? Såklart!

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är ärlig, hjälpsam, rolig, positiv... Ja ni, listan kan bli lång :)

50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt starka tålamod och min positiva inställning till allt!

51. Har du lätt att få folk att skratta? Om jag är på bra humör, ja.

52. Cider elller öl? Cider

53. Har du några talanger? Jahaaarå!

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja, hihi. And I love it!

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jaa

56. Vad står det i ditt senaste sms? "Oj :( Krya! <3"

57. Hur lång är du? 163 cm

58. Hur mycket väger du? ca 52 kg

59. Vilken storlek har du på kläderna? Olika

60. Har du svarat ärligt? Ja, of course!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback