Jenny och Simon





Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år och 10 månader, ganska så exakt.

Är ni förlovade?
Nej, det är vi inte.

Bor ni ihop?
Ja, det är underbart!

Har ni barn?
Inte än.

Har båda körkort?
Jajamen!

Kommer du ihåg er första kyss?
Om jag gör!? Bästa dagen i mitt liv

Vem sa ''Jag älskar dig'' först?
Det gjorde han. Jag minns det som igår ♥

Vem är äldst?
Simme, my man.

Vem fyller först på året?
Det gör han.

Vem sjunger bäst?
Han faktiskt. Han brukar sjunga för mig när jag är ledsen och det är ashärligt att höra hans mörka röst sjunga "Seasons in the sun" samtiigt som han smeker mig i ansiktet.

Håller ni i handen på stan?
Ibland

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Ja

Vad har ni gemensamt?
Allt och inget, egentligen.

Blev du kär i första ögonkastet?
Haha, ja! Man kan verkligen kalla det för det. Jag blev kär i honom när jag såg en bild på honom i skolkatalogen när jag gick i femman.

Har ni någon speciell låt?
Ja, två stycken.

Har ni gråtit i varandras armar?
Ohja, det har vi...

Har ni varit utomlands tillsammans?
Japp

Vilket är ert bästa minne?
Vi har SÅÅÅÅ många! Om ni bara visste.

Vem lagar bäst mat?
Det gör jag, ganska storslaget. Haha

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser i soffan framför en film med tända ljus

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
I stort sätt, ja.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nejdå, inte så.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, jag vet att jag är bättre än alla andra så ;) Haha!

Brukar ni bråka?
Nej, sånt är onödigt.

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer.

Vilken är hans finaste kroppsdel?
Hans rygg är HOT.

Brukar någon av er prata i sömnen?
Haha, ja. Simon gör det. Asläskigt att vakna till



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback