Världens finaste taklampa

I söndags när jag och mamma var på Ikea i Linköping så hittade jag världens finaste taklampa för 500 spänn som jag bara inte kunde låta bli att handla med mig hem till nya lägenheten! Jag har försökt googlat fram några relativt bra bilder på den, och jag fann några som var helt OK och rättvisa mot hur underbart vacker den är i verkligheten. Det var liksom som att det skrek Jenny om den!! Den kommer att passa så bra i vårt VITA hem och vårt romantiska sovrum till nya lägenheten, det är jag så himla säker på. Snart är det ju dags för flytt, det drar ihop sig, jag längtrar!! ♥

Jag lovar att ni ska få se bilder på den när jag har fått upp den sen i andra lägenheten. Vissa av er kanske har tur som får se den in real life till och med! Hihi, ni anra får nöja er ändå ;) Mitt hem är ett v.i.p-hem för er som missat! (Haha, kan man säga så?!?!?=))






haha när jag köpte den i slutet av sommarlovet kostade den 800! den är jättejobbig att få ihop men det är värt det till slut :)

2010-10-10 // 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback