12:e september 2010

God morgon! Höhö, inte direkt... Gick upp vid elvasnåret då jag vaknade till av ett sms. Vi hade en astrevlig kväll igår! Var riktigt gott med en kräftskiva och vitt vin. Älskar när man sitter och småäter i flera timmar, för, det är ju precis vad man gör när man har så mycket gott framme på bordet. Var dessutom riktigt trevligt att träffa Pontus och Jennifer då det var ett bra tag sedan sist! Vi har alltid så kul ihop, vi fyra.

Vid elvatiden igårkväll så fick vi för oss att vi ville gå till bowlinghallen och bowla. Det var faktiskt en del folk där nere och det var sjukt kul att bowla! Måste bara poängtera att vi tjejer vann över killarna den sista serien och det med stor marginal!!! Känns gött. Förresten så köpte jag min första alkoholdryck någonsin, i baren och fyfan vad häftigt det kändes. Haha, inte häftigt kanske, men ni fattar!

Jag har lagt bort mitt usb-minne någonstans, (herregud vad ovanligt, tänker ni nu) så jag har tyvärr inga bilder att bjuda på... Men ni får klara er ändå så ska jag försöka hitta det nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback