17:e september 2010

Herregud, den 17:e redan!!!?? Vad fort det går hela tiden... Snart är det ju dags för flytt!! Bara drygt en månad kvar.

Aja, hej på er! Allt väl? Med mig är det bara bra, lite trött bara. Känns iallafall välbehövligt och väldigt nyttigt med en ledig dag idag. Jag behöver ta tag i en del plugg som jag har missat i skolan nu när jag har varit borta såhär mycket denna vecka, sedan ska jag ut på en övningskörningsrunda tillsammans med Anne-Elise. Kvällen blir lugn. Hade planerat att gå ut och roa mig, men ärligt talat så orkar jag inte. Mår illa bara av att jag tänker på det. Så för min del blir det en mysfredag då jag ska gotta mig och samla massor med energi och fylla på med!!

Ska sätta fart med plugget nu. Klockan två kommer Anne-Elise med MIN (hihi, jag älskar att säga så) pärla och då ska vi ut och köra i några timmar. Fram tills dess måste jag få lite nytta gjort!! Så, bye bye.

Hehe, förresten. Jag satt och tittade igenom datorn på alla bilder och så fann jag några underbara från balen den 10:e juni 2008. Jag kan inte begripa att det är över två år sedan... Det känns som igår på något vis. Hur som helst så är det här en dag som jag aldrig kommer att glömma. Jag var överlycklig när jag slutade grundskolan och tog mitt steg in i frisöryrket!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback