27:e sempember - Pluggkväll

Fan så tråkig min blogg har varit den senaste veckan. Vad fan har den handlat om? Bara plugg ju!! Vem fan bryr sig om det liksom? Inte för att jag bryr mig om vilka som fan bryr sig, egentligen. Haha!!

Det är nämligen så mitt liv ser ut nu för tiden - Plugg plugg plugg plugg och plugg. Har hamnat efter en del då jag har missat många dagar i skolan på grund av körlektioner, tandläkartider, halkan, sjukhusbesök, sjukdomar, försovning (haha, heter det så?) och lite annat smått och gott. Det gäller ju bara nu att plugga ikapp och inte hamna efter eftersom att det hela tiden kommer nya uppgifter att ta itu med...

Går egentligen inte annat än bra då jag tycker att det är relativt kul ändå, och plugga. Men att hela tiden känna stressen och att inte hinna med allt annat som man vill göra gör mig trött och slut i hela kroppen. Fritid är nämligen viktigt för mig! Då jag kan göra det jag vill göra och inte det jag måste!

Men nejni, här blir inga barn gjorda som man brukar säga. Bäst att fortsätta så att jag blir klar någongång och kan lägga min tid och energi på någonting helt annat. Ville bara kika in och säga hej iallafall. Kanske hörs senare igen! ♥


Tyckte bilden passade in sjukt bra till detta inlägg... Tycker inte ni?
Den är tagen i somras då jag råkade gäspa samtidigt som jag posade, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback