5:e september 2010

Åh, vilken mysig start på dagen!! Jag vaknade upp bredvid världens finaste kille som pussade mig i nacken och höll om min kropp. Vi låg och pussades och kramades ett bra tag innan vi tog oss upp för att äta frukost. Det blev en sån här jättegod frukost idag. Ni vet, då man plockar fram precis allt man har hemma, gör iordning ägg, skär upp grönsaker och fyller köksbordet med tusen olika saker att välja på. Som värsta hotellfrukosten. Älskar sånt!

Nu springer jag i tvättstugan och ska även städa upp lite här hemma. Killen har dragit iväg och tvättat bilen, men snart kommer han hem igen hoppas jag. Min dag kommer fortsätta i den här takten tror jag. Blir lugnt och mysigt hela dagen.

Hade en jättetrevlig kväll igår tillsammans med Emma. Det blev en sån där kväll som jag hade hoppats på - En kväll med tjejsnack, onyttigheter, skratt osv. I like that, and I like that girl. Klippte och färgade hennes hår också, det blev en stor förändring. Dock har jag inte riktigt sett slutresultatet då hon åkte hem med blött hår halv tolv igårkväll, hehe. Hoppas det blev bra iallafall!! Lär iofs träffa henne snart igen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback