Att smälta

Som ni märker har det varit lite segt med uppdatering här. Orsak? Jag har så otroligt mycket jag behöver smälta innan jag kan fokusera på att skriva inlägg efter inlägg och berätta om min vardag, mina åsikter och allt annat som denna blogg bjuder på. Min födelsedag och allt som hör den till, ja.... Jag kan knappt prata om det på det här viset innan mina ögon blir fyllda med glädjetåtar och tusentals underbara känslor som jag inte kan kontrollera.

Men såhär är det: Imorgon är jag tillbaka som vanligt igen, med inlägg efter inlägg. Och då kan ni skriva upp att jag kommer bjuda på den härliga energin som bor i min kropp.

Vill avsluta detta med och tala om att jag är världens lyckligaste tjej
trots att jag har så ont i magen att jag nästan har kräkts idag... Mitt liv är underbart, jag njuter och jag älskar att leva. Vi hörs imorgon igen! Ta hand om er så länge ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback