CULT DESIGN

Igår tog jag med mig min födelsedagspeng som jag fick av faster Maria och mina underbara kusiner, till Norrköping och handlade det som jag önskade mig men som dom inte fick tag i, hehe. Är jättenöjd med detta, det kommer att passa så bra i vår nya lägenhet. Känns så stilrent, romantiskt och så fint på samma gång med vitt och babyrosa tillsammans. Någon som håller med?

Dessa grejer är från CULT DESIGN, som även har mycket, mycket annat fint! Helt klart en av mina favoriter när det gäller detaljer till heminredningen. Märket kostar en liten extra slant, MEN, det är helt klart värt det då dom har väldigt speciella, hållbara och mycket kvalitè på sina produkter.


Tack för pengarna, faster och kusiner!! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback