Emma- & Jennykväll

Just nu sitter jag och väntar på Emma som är påväg hit. Vi ska umgås ikväll, hon och jag, och bara ta det lugnt. Vi ska snacka tjejsnack, jag ska klippa och färga hennes hår och vem vet, det kanske blir spel, film, tv eller någonting annat liknande lite senare ikväll. Lugnt blir det iallafall, jag äter fortfarande tabletter för min lilla mage som gör så ont. Så någon utgång och skaka rumpa blir det inte det inte det här helgen. Planerna sprack liksom.

Kommer nog att bli en mysig kväll. Jag har på mig myskläder och går osminkad och är sugen på någonting onyttigt. Dessutom kommer jag att ha en go vän här hemma ikväll, så jag är inte ett dugg besviken på att planerna sprack, egentligen.

Ta hand om er och ha nu en fin lördagskväll! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback