En dag utan skrivande

Nu blev det kväller igen. Shit så fort dagarna går, speciellt timmarna såhär på kvällskvisten. Hur har er dag varit? Min har varit som vanligt, bra helt enkelt. Har dock inte haft tid eller någon tanke med bloggen över huvudtaget, men sådant är bara skönt ibland. Ja, för ibland undrar jag verkligen hur jag hinner, orkar, finner glädje och lust i att sitta och skriva här flera gånger om dagen om precis allt mellan himmel och jord. Det har liksom blivit som en vana på nåot sätt. En rolig vana.

Har precis kollat klart på Idol tillsammans med pappa. Eller ja, han tittade väl inte sådär jättemycket, utan han satt mest bredvid mig med datorn i knät. Men det gjorde ingenting, det var mysigt iallafall. Jag älskar att vara hemma hos pappa. Det är alltid så lugnt och skönt här och jag älskar verkligen att krama pappa godnatt och känna hans närhet när man sover även fast rummen ligger en bit ifrån varandra. Det är en sån där känsla som man bara känner för sina älskade föräldrar och ingen annan ♥


En bild från våren 2009, på en uteservering i Ullared




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback