En spännande lycka

Heeeeej på er nyfikna bloggläsare!! Jag har så mycket som jag skulle kunna skriva och visa er just nu, men jag kan inte... Allting är lite hemligt fortfarande. Eller, det är väldigt hemligt just nu. Hemligt och kul så in i helsike. Det är verkligen så mycket kul som händer i mitt liv just nu (förutom att jag missar och hamnar efter en del i skolan plus att jag inte träffar mina två brudar lika mycket som jag vill, hihi) och jag bara springer runt och ler, mår toppen och väntar med spänning!

Lämnar tack vare detta, bloggen vid sidan av nu. Hinner inte (hur mycket jag än vill) göra allt utan jag måste prioritera och planera. Därför drabbas bloggen, tyvärr. Fast iofs kan jag inte skriva några bra inlägg nu när jag är såhär översprallig utan då skulle alla mina inlägg se ut såhär typ:



Hoppas ni gullebullar mår bra ni med. Förresten, vad tycker ni om valresultatet? Jag är relativt nöjd ändå. MEN, hur i helvete kunde Sverigedemokraterna hamna i riksdagen? VEM är så dum och blåst som röstar på dom? Garanterat någon som absolut inte vet vad som står för till 100%. Läser man på och tar reda på all fakta så inser man ganska snart att det är ett rasistiskt parti och ingenting annat.... Fuck them!!

Meeeeeeen jag ska inte hänga läpp för det. Jag tror på Fredrik! Jag hoppas och vill att han gör ett bra jobb och att han håller sig undan från dom där idioterna.

Nu ska jag duscha, sen ska jag........... (Nej juste, det får jag ju inte berätta, hihihihihihiihihihihihihi)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback