Förväntansfull, pirrig och glad!!

God morgon. Jag hoppas att ni är lika pigga och glada som jag är idag!! Jag sitter här occh äter frukost medan jag är alldeles sprallig och glad i hela kroppen. Jag har väntat på den här dagen så länge - dagen då tandställningen ska bort!! Jag har varit en riktig kämpe på den här fronten. Allt började för snart fem år sedan, med att jag drog ut fyra tänder (och ni som känner mig vet hur mycket jag hatar sprutor och hur mycket jag kämpade för att inte svimma och spy när det skedde) och sedan fick jag tandställning precis när jag börjat sjuan på Vidåkersskolan. Den satt där inne i nästan 3 år, sedan fick jag äntligen ta bort den. Jag var så lycklig, kände mig så fin och fick världens självförtroende efter att ha sett förjävlig ut i munnen.

Jag fick vara sådär lycklig i drygt ett halvår bara, sedan hände det som inte fick hända - Mina tänder började att flytta på sig. Det fanns inga andra alternativ än att sätta in en räls igen eller att gå runt med det som det var. Jag valde givetvis att rätta till allt genom och sätta in en räls igen. Och ja, här är jag idag, med rälsfan i munnen. Men, nu är det över - Äntligen! Idag klockan ett händer det.....




Här går jag i årskurs nio och tar bort tandställningen efter nästa tre år.
Idag ligger jag såhär igen. Jag är förväntansfull och jättepirrig!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback