God morgon och hej måndag

Hej på er, och god morgon! Är ni pigga och glada? Det är jag!! Hade en jättemysig och trevlig dag igår som bjöd på lite allt möjligt. Dagen började med en fet sovmorgon, fortsatte med en stor och god frukost framför tv;n tillsammans med Simon. Sedan fick jag besök av min kära kusin som ville bli klippt i håret. Därefter åkte jag upp till Simons mormor som också ville bli klippt och som grädde på moset (haha) så fick jag ännu en klippkund då Ebba, Simons lillasyster, inte kunde låta bli att fråga.

Åkte hem till min älsklade mamma på kvällen, och det var jättemysigt att träffa henne efter att hon har varit iväg på semester i en vecka. Vi åt räkor och tittade på "Ensam mamma söker" och bara myste, hade sån där mor-och-dotter-kväll ihop. Jag älskar sånt, och jag älskar min mamma.

Sov kvar här inatt och nu sitter jag här och har precis varit på körskolan och kört en lektion med Ingegerd. Gick finfint! Det börjar ta sig nu, om man säger så. På onsdag är det dags för halkan! Spännande, spännande.



Bilder från i lördags, då vi hade en liten kräftskiva hos oss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback