Halkan, check!

Hallå där! Nu sitter jag hemma hos mamma efter en hel dag med bilkörning och lite andra aktiviteter i Kumla. Som jag skrev i morse så hade jag mina förväntningar på den här dagen, på hur halkan skulle gå till, och jag måste säga att den här dagen nästan blev ännu bättre än vad jag föreställt mig. Det var så jäkla kul alltihop och vi var ett ganska så skönt gäng som åkte! Att åka runt och slira och tappa kontrollen över bilen när det är meningen är verkligen skitkul, MEN jag har verkligen lärt mig massor och fått förståelse och mer respekt på hur jäkla svårt det kan vara och stoppa en bil när den fått sladd på halt väglag...

Sitter här och nästan somnar (den här dagen har varit jobbig på sätt och vis, då man varit spänd och lärt sig massor med nya saker som resulterar i trötthet) samtidigt som jag äter en macka och laddar inför sjukhusbesöket nu i eftermiddag. Känns ju mindre kul, men va fan, det får gå det med!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback