HEMMAKVÄLL

Har varit ute på en övningskörningssväng tillsammans med pappas härliga fruga' JAG har kört med MIN BIL och med världens bästa plastmorsa brevid mig i två timmar. Vi har som vanligt åkt och skrattat, snackat skit (förlåt pappa, men det här är min blogg och jag är bara ärlig;)) och ätit mjukglass från donken. Jag har nu för första gången kört i Mc'Driven och det kunde inte ha gått bättre. Som Anne-Elise säger: "Det är lika bra att träna på allt, och Mc'Driven har vi ju faktiskt aldrig kört" HAHA!

Ikväll vill jag egentligen gå ut och festa loss med tanke på att jag faktiskt kommer in på krogen. Men, min mage säger ifrån. Jag har ont, mår illa och är alldeles tung i kroppen och kallsvettig. Så, tyvärr. Jag som har längtat så!! Men, vem vet, jag kanske mår bättre redan imorgon?!

Det får bli en hemmakväll istället. Sad but true. Killen är iväg och gör annat och här sitter jag på min feta röv alldeles ensam. Som tur är har jag världens bästa pappa som snart kommer och hämtar upp mig, för jag ska nämligen få äta hemma hos dom ikväll istället för och sitta här alldeles ensam och ruttna bort. Det tackar jag för ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback