I need to sleep

Oj oj oj! Nu börjar det kännas i kroppen att den här veckan nästan har varit för full med "aktiviteter". Allt har gått i ett. Jag har haft tandläkartider, körlektioner, sjukhusbesök, andra körningstider, klippkunder och skolan på samma gång känns det som. Det har varit fullt upp precis hela tiden! NU börjar det kännas ganska så mycket också ska jag säga er. Nästan för mycket. Jag äter knappt mat längre, utan småäter bara godis, chips, mackor och ägg hela tiden... Inte bra, inte bra alls.

Imorgon är jag iallafall ledig från det mesta... Det behövs! Ska dock gå upp relativt tidigt iallafall. Har en del skolarbeten att ta tag i, suck. Aja, nu ska jag tvätta bort sminket och sedan lägga mig bredvid min pojkvän i sängen. I need to sleep!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback