Jag-har-inget-liv-just-nu

Vad är klockan nu? 14:13
Smeknamn? Jämpa. jempis
Vad heter dina föräldrar? Åsa och Göran, och dom är världens bästa!
Husdjur: Nej fy. nej! Jag hatar djur...
Hårfärg: Naturliga - Jättemörk. Just nu - Ljusbrun/mörkblond, guldig
Favoritfärg: Babyrosa
Piericing: Nix
Tatuering(ar): Inte det heller
Födelseort: Katrineholm va?
Bostadsort: Vingåker
Nuvarande bostad: En etta på Trollegatan i Vingåker
Har du varit kär: Om JAG har? Hehe, ja, det kan man ju säga.

Nu är det snart fem år sedan du fick mitt hjärta

 

Har du varit i några andra världsdelar: Ja, asien och Thailand
Kaffe eller glass: Glass helt klart! Kaffe smakar ju skit
Snuttefilt eller kramdjur: Kramdjur
Antal syskon: Fyra. Två bröder och två systrar
Lyckotal:
23. För det var den 23:e november 2005 som jag fick min skatt
Favoritmat:
Tacos tror jag
Bästa veckodagen: Fredag
Tycker inte om:
Falska människor, fulla gubbar och djur
Sport att titta på: Jag är ingen sportmänniska
Ögonfärg: Blå
Vad gör du när du är uttråkad:
Äter, haha.
Födelsedag:
30:e augusti
Vad retar du dig på: Folk som tuggar med öppen och pratar med maten i mun
Det bästa du vet: Kärlek, glädje, vänskap
Stjärntecken: Jungfru!
Vad har du för kläder på dig just nu: Trosor, strumpor och morgonrock
Skostorlek: 35-36
Favoritpålägg: OST
Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Jag älskar dig och förlåt
Bästa bok du läst: Världens mest vidrigaste och bästa - Bakom stängda dörrar
Gillar du snö: Njae, både och...
Favoritglass: GB's saltlakrits ♥
Favoritgrupp/artist:
Har många, kan inte välja..
Vilken är din bästa egenskap: Att jag är glad, positiv och har ett stort hjärta
Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Att börja träna (haha, hur många gånger har jag sagt det??)
Senaste pojkvännen/flickvännen:
Simon, han är mitt allt!!

Den här bilden gjorde/skrev jag för länge, länge sen
Favoritgodis: Saltlakrits och surisar
Spelar du nåt instrument: Nej, men skulle vilja kunna spela gitarr
Vilken film såg du på bio senast:
Hmmm... Haha, nej men gud, nu minns jag inte! Var så länge sedan sist. Fan, jag var ju asduktig och gick på bio med jämna mellanrum ett tag. Vad hände?
Bästa känslan: Glädje!
Favoritminne: Oj oj oj, jag har många!!
Bästa kompis/ar: Simon, Jessika och Cattis
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: SNYGG SOM FAN!
Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: Ingen
Vad är det vackraste som finns: Min familj
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Egypten tror jag. Är riktigt sugen på att åka dit
Vad är klockan nu när du är klar: 14:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback