Kanal 5

Har någon av er sett den nya serien "Kungarna av Tylösand" som började i onsdags på kanal 5? Jag själv var upptagen med annat just i onsdags när det började men jag tog mig tid idag på min lediga dag, och kollade på avsnittet via hemsidan.

Såhär beskrivs programmet på hemsidan: "Kungarna av Tylösand" kan beskrivas som ett enda stort glädjerus och utspelar sig på och omkring Sveriges hetaste sommarstrand. Åtta unga killar och tjejer förenas i en intensiv jakt på kickar, fester, dans, ragg och livets bästa sommar utan några som helst hämningar. Det enda måstet för deltagarna är att de jobbar i en surfshop så gott de kan under högsäsongsmånaden juli.

Såhär skulle det låta med mina ord efter att ha sett första avsnittet: Huset är fullt med galna människor som tävlar om vem som blir fullast, vem som är kaxigast, vem som knullar med flest personer, vem som är roligast, vem som gör sjukast saker bla bla blah. Med andra ord så är det egentligen en väldigt fjantigt och omoget program att se på. MEN, vad är det då, kära vänner, som gör oss så fast i sådana här serier? Jag fattar inte. Jag själv blir ju besatt av det, jag måste liksom titta. Varför? Hur kan det bli så?






» bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 // 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback