Lägger mig tidigt ikväll

God kväll. Ligger i soffan med tända ljus i hela lägenheten och en varm filt omkring mig. Har legat här i stort sätt hela kvällen samtidigt som jag har kollat på tv och småätit digestivekex och smådeppat. Eller, deppat kanske jag inte har gjort, men jag har haft en så där "känslig kväll" då jag känt mig nära till tårar. Under halvtimmen som "Halv åtta hos mig" gick (som för övrigt är ett mycket mysigt program som tillhör hösten) så var det ingen fara. Men under "Biggest loser Sverige" så grät jag som ett litet barn då jag blev alldeles rörd och tagen av alltihop. Jag led med dom alla krakarna som som är där och kämpar, jag kunde liksom inte hålla tillbaka tårarna, hehe.... Knasigt det där.

Ska avsluta med någonting roligare innan jag går och lägger mig (ja, jag ska redan gå och lägga mig, är alldeles slut!!!) för att inte deppa ner er också, hehe - Ikväll går jag och lägger mig med rälsen i käften för sista gången i hela mitt liv! Imorgon ryker den!!! OM jag är glad för det? Ni skulle bara veta, hehe.

Godnatt på er.
Hörs imorgon! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback