Lång morgon fylld med plugg

Hej på er! Redan söndag... Varför går helgerna så jäkla fort för? Jag fattar inte... Måste skryta över mig själv nu och meddela att jag ställde klockan på 08:45 imorse, då gick jag upp och gjorde iordning frukost, tände ljus och tog fram psykologiböckerna och började plugga. Satt där i min ensamhet (medan pojkvännen låg och sov och hade der mysigt!!) och pluggade i två timmar, utan något avbrott, ingenting. Bra va? Tog en paus förut när älsklingen hade vaknat då vi promenerade bort till affären och handlade mat. Nu har jag pluggat en timme till då jag har tagit min andra paus... Psykologi är invecklat, svårt men verkligen jätteintressant!!




Min helg då... Ja, den har varit toppen!! I fredags bjöd Li över mig och Emma för en tacokväll. Det var jättetrevligt då vi delade många goa skratt under kvällens gång. Var extra kul att äntligen få se hur Li och hennes otroligt gulliga son bor. Hur som helst så var tacokvällen astrevlig och allt slutade med att jag och Emma for ner på Safiren vid halv tolv. På Safiren dansade vi som två idioter tills svetten rann och ja, jag kan inte säga annat än att kvällen var skitkul! Var dock helt jävla död när jag kom hem till Vingåker igen vid halv tre på natten, haha.

Igår vaknade jag inte förrän klockan ett.
Men väl uppe så kom faster Maria och hämtade mig, då vi åkte hem till dom i Spånga där jag klippte kusin Johan. Hela dagen slutade med att jag klippte ytterligare fem personer till och det gick superbra! På kvällen bjöd Simon på köpmat och jag tog en kebabtallrik med vitlökssås. Sedan myste vi framfär Prison Break med godis och Coca cola. Mer än så orkade vi inte!

Och nu är det söndag och hittils har jag bara pluggat. Den här dagen kommer inte att bjuda på så mycket annat förutom att vi ska tvätta och städa här hemma. Ja, det är ju söndag som sagt..... Buhuuuuuu!!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft!
Hörs sen. Hej på er så länge!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback