Lite mer födelsedagspresenter

Badrumsmatta och kuddar av mamma

 

Heminredningssaker av mina tre äldre syskon

 

Tvättkorg, satinlakan, nya underlägg och ett vackert halsband av Simon

 

Pengar och två smörknivar av Faster och kusinerna

 

Presentkort på Åhlens av Anne-Elises föräldrar, Irma och Unto

 

En fin bok som innehåller en del minnen från mitt liv hittils, av pappa och Anne-Elise

 

Av världens bästa farmor och farfar fick jag 1000 kronor påtankat på ett Qstar-kort och en fin blomma. Nu väntas bara uppskrivning och uppkörningstiden, sedan har jag allt jag behöver - Världens snyggaste bil och en hel del bensinpengar! Jag längtar och jag är så glad!!

 

Tack för alla presenter verkligen! Det gäller er alla som har gett mig något under mitt 18års-firande. Och tack för alla sms, telefonsamtal, meddelanden på Facebook, you name it! Och sist men inte minst - Tack till er alla som har varit med och firat mig på något sätt. Det är guldvärt för mig, för den här föselsedagen har som ni vet, varit den absolut bästa i mitt liv!!

 



Har oxå ett sånt där hjärt-halsband :)

2010-09-02 // 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback