MUM's place

Lasagnen förut blev supersmarrig! Trots att det "kokade över" i ugnen (jag använde en lite för liten ugnsform, hehe) så var det bland det godaste jag ätit på länge. Krämigt och sådär perfekt! Aja, nu ska jag inte prata om mat hela hela hela hela tiden....

Jag och Simon bestämde oss för att åka hem och sova hos min kära mor inatt, så nu ligger jag här i mammas säng och luktar på hennes kuddar som luktar mamma samtidigt som jag dricker en kopp te och saknar. Mamma är nämligen inte hemma, utan hon är iväg på semester och har det bra, varmt och skönt. Känns konstigt att hon är så långt ifrån mig. Jag saknar henne och önskar att hon vore här just nu! Men, jag hoppas av hela mitt hjärta att hon har det bra och att hon kopplar av riktigt ordentligt.

Anledningen förresten, till att vi åkte in hit ikväll, är för att jag ska vara på körskolan imorgonbitti då det inte gick någon bra buss från Vingåker. För att vänta i 50 minuter på att körlektionen ska börja känns inte riktigt 100 då körskolan inte ens har öppnat så att jag kan gå in och sätta mig. Ja ni, det är nu man skulle ha det där körkortet!!



Här doftar det världens bästa mamma



Den här har hon satt upp på sin dörr. Det är en bild som jag tog i Teneriffa då jag skrev
"Mamma ♥" i sanden. Även då saknade jag henne, ja, för då var hon hemma i kalla
Sverige och väntade på mig. Min älskade mamma.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback